Monday, November 9, 2015

Keluarga besar

ini adalah antara keluarga besar kami
belum cukup ramai ni...
family ayahnyah
family maksu
dan juga family kitaorg

time nie ayahnyah buat makan2 ..
sup daging korban..gearbox...
walawehhhh... sedap.
tapi tak mkn byk pon ..jaga kesihatan kononnya.

dari kajang menuju ke gombak..
tak terasa pon jauh..sebab dah selalu sangat travel jauh2.

saya memang seorang yang rapat dgn semua ahli keluarga.
baik yg tua ataupon dgn yg muda.
jika saya tak dapat hadir mana2 majlis keluarga,
pastinya mereka akan bertanya kan saya.
wah... sayang korang sangat.
pastinya jika saya tiada suatu hari nanti..
semuanya akan merindui saya...celoteh dan gurau senda saya kan...
okay nangis jap :'(



nak tengok keluarga besar saya??
throwback gambar semasa raya aidilfitri.
penuh tangga umah opah..
abaikan suami saya sibuk selfie memanjang tu..hahha


No comments: