Tuesday, June 5, 2012

kasih keluarga itu indah

1st entry after deliver my baby boy.alhamdulillah...
shima sihat..also my baby (opssss...baby bam bam lar uols)
all the family members happy
esp my hubby lar :)

sememangnya pgalaman bsalin kali ini,
tidak dpt dilupakan sa ma sekali.
czer :(
untungnya mmg tk rasa sakit bsalin tu,
tapi sukar dan agak terbatas pgerakan ketika bpantang.
2minggu berpantang dijaga oleh my mak,
terima kasih sangat2 kat mak.
byk membantu...
tanpa kehadiran mak tak tahu bagaimana nak buat sgalanya.

anak2 sewaktu mamanya masuk wad
dibawah jagaan neneknya.
mak je yg paham perangai dan ragam 2org puteri ku itu.

abi pulak..berulang alik dari umh mak ke hospital.
mama tahu abi sangat risau menjelang hari pembedahan mama tu kan!
mama ni lagi lar..berbaur perasaan,
bercampur aduk :(
takut..itu lar realitinya.

anak2 pula setiap waktu sms mama,
tanya dah mkn atau belum..
sakit ke..
hurmm...

next entry ma share pgalaman bsalin secara czer ok.

yg paling best...
segala yg ma nak mkn before czer,
abi carikan..
even my kakak ipar also belikan dominos.
malam2 dtg hantar.
zana plak bagi strawberry yg besar-besar dan manis rasanya .
mcm2 lagi lar.

yg part paling myentuh hati is..
abah always text my abi,
asking about my condition...
i know my abah risau sangat...

love all of u...


No comments: