Tuesday, January 31, 2012

Panic...

Beberapa hari yg lepas...
mengalami sakit dibahagian atas perot.
dari pagi - petang,
malam???
ok plak...tak sakit dah.

sepanjang hari juz baring :(
sakit mcm nk bsalin pon ada.
tapi takde turun tanda pe pun.
jenuh lar hubby ajak ke hospital...
ma yg tak nak.
selang 30 minit sakit itu akan berulang.
sakit mcm mana??
sampai menangis dibuatnya.
so itu dikira sgt sakit....okey.

mak n my adik bising juga,
coz ma refuse tak nk gi hospital.

yg best is..
after maghrib ma ajak abi kuar,
MAKAN.....
sebab ma tak mkn apapun siangnye...
so sangat lapar.
ma rasa nk mkn pasta,
so abi bwk gi Fullhouse, Cheras.
thanks my lovely husband.

tq juga kat anak2,
yg tolong gosok perlahan kat perut mama,
time ma sakit...
siap baca surah lagi...
terima kasih kakak & adik.

selepas hari tu....
sakit tu pun tak muncul kembali.
juz ma tak boleh buat kerja rumah byk.
abi slalu col tanya ok atau tak..
keje umh biar je abi buat katanya...

pregnancy kali ni,
mmg byk ragam..
byk sakitnya...
mcm2 lar.

mudah-mudahan mama n baby sihat hendaknya,amin.
walaupun ma sakit,
but my baby yg didalam,
sgt aktif bergerak.

No comments: