Thursday, June 23, 2011

puasa

ramadhan dah dekat..
pastu syawal.
bln puasa ni..tak boleh bagi hubby gi selalu bazar.
coz what..nanti abis diborong semua jenis kuih.
ma mmg tak arr..manis tak brapa suka.
but kerabu time berbuka...sgt best.
kan kan kan...
lagipon buat kerabu tak susah pon.
tapi tahun ni kesian plak kat mak...dah sah2 berbuka sorang2 kat umah.
acik dah tak stay dgn mak..
setelah bkahwin stay dgn mak,,pastu kenalah pindah..
rasa life sendiri..
adik2 lelaki ma plak..keje...balik lambat.'abah pon keje...
balik sah2 pas time berbuka...
aduyai cian mak..
dulu ma dgn mak jarak umh dekat2 je...
now udah jauh2 tu...
anak2 ma pon dah scool ..so masa tu clash..
weekend depends gak..if tak bz ma gi umah mak.
masak tghari...masak utk minum ptg...
time tu mak dok je..tak yah tolong
angh boleh buat (angh coz ma ank no2)
ini tak kalo yg lain dtg...asyik dok kat hall je...
takpon tido..
biar mak wat keje sorang...
beart kaki tgn sungguh..malas..
ishhhh..tahu mkn je.
tapi yg pantang ma kalo ada adik beradik mak dtg...
kira my aunty lar..ank2 dowang pon masih sekolah...
ada gak yg kecik sebaya qalisha..
bwk lar mainan sendiri..ni tak mainan ank ma gak yg direbutkan...
urghhhh....siap nk bwk balik lagi...adik n kakak bengang lar kan.
pastu siap2 marah anak2 ma.."lain kali jgn bwk mainan..."kata my aunty.
ek eleh...ingat ko nye sound je kan..silap besar lar..
ma sound balik je...padan muka.trus diam.
yea lar ma kan nak masak..bwk mainan supaya ank2 ma dok diam..main.
jenis kedekut..takmo beli anak mainan..tapi main mainan ank ma sampai rosak.
baru je beli walkie talkie....boleh dihempas dek anak my aunty...
seyes bengang oke...
pas dari babak tu.....
tak kuasa nk melayan gila org.
lagipon dorang tahu ma jenis yg sound tepat if i dont like...

No comments: