Monday, June 13, 2011

collagen

dah nk 30 ni....
must ambik supplement.
a few produk dah diambik setiap hari...
latest cocoa collagen power plus.
sedap oke...byk kesan positif..
montok punggung..breast pejal,
tumit kaki tak pecah...
seyes byk lagi benefitnye...
nak tahu lebih silalah google ya..
anyway...

kadang 2 rasa mcm cepat nye masa berlalu..
umur bertambah dari tahun ke tahun...
now 28...lagi 2yrs 30...aiyokkk
byk yg perlu dilakukan..
byk yg perlu diperbaiki..
sikap tingkah laku..
amal ibadah ku..ya allah..
kita tak tahu bila ajal kita kan..
mcm ex ofizmate...arwah adleen..
baru 35 mcm tu ..dah pun pergi bertemu ILAHI.
terlibat dlm kemalangan di alor gajah,melaka...
subhallah...moga arwah tenang di sana..dan dilapangkan kuburnya.AMIN

so kalo dipikirkan...
byk yg aku masih lalai dan lupa..
syurga dunia tak kemana...
akhirat juga perlu diseimbangkan.
dulu bolehlar nk pakai ketat2..free hair..not now any more..
time bday beberapa thn yg lepas ..mmg aku dah nekad utk fully bertudung ..
walau kemana arah aku..
setiap tahun tiap kali ulantahun kelahiran..
itu adalah masa yg tepat buat kita melakukan sebarang perubahan..
tambahan dah kahwin...dosa isteri suami yg tanggung..
cian suami kita kan......
elok2 boleh masuk syurga..tak pasal...
sebelah kaki masuk neraka..nauzubillah...
bila tgk realiti kehidupan...
perhati dan halusi setiap sudut...
mginsafkan kita oke..
lately byk perkara tak terduga terjadi...
kalo pikir dlm2 takut kan...
itu sebab kita kena berubah demi diri kita sendiri...


yg buruk itu dtg dari diri yg kerdil ini..
yg baik itu sesungguhnya..
datang dari NYA...

selamat beramal..........

No comments: