Thursday, June 9, 2011

alhamdulilah

terima kasih YA ALLAH...
atas segalanya..
aku bersyukur...
moga dgn apa yg aku ada skrg..
dgn apa yg telah engkau beri...
tidak membuat aku terlupa..
tidak membuat aku berpaling..
dari MU.

sesungguhnya aku tahu,
setiap yg tertulis itu adalah yg tersurat..
demi Allah...
aku mahu berkongsi dgn yg tak mampu..
Insyallah niatku yg satu yg belum terlaksana...
akan terkabul jua nanti.
cuma mencari masa yg sesuai.
apa yg kita ada skrg bukan milik kita semuanya...

Setiap bening waktu aku tak mahu lagi melihat kebelakang,
pandang lah kedepan dgn tekad dan azam...
bersusah -susah dahulu..bersenang-senang kemudian.
masa itu selalu mencemburui aku...
bagi aku masa itu emas...
jgn sia2kannya,
manfaatkan lah ia sebaik mungkin.



Coretan Hati..Nukilan Sanubari,
shima azmir.
june 2011.

**terima kasih kerana sudi membaca coretan saya ini :) .

No comments: